Isi Perut BeLog Ini..

Sahabat Alam Belog

16 February 2011

Titisan AiR dari Langit..

Kisah hari ini...

Setitis demi setitis..aku masih bermalas di depan tv.. mata hampir terpejam... berpuluh-puluh titis.. beratus-ratus titis.. beribu-ribu titis...Alamakkkksss...kain di jemuran! macam kena kejutan letrik aku bangun dan berlari ke anjung rumah.. perghhh.. secepat kilat aku angkat kain-kain yang ada.. adeiii.. macam mana boleh terlupa nih.. huk3... 

Kain-kain ku angkat letak depan tv..Cuba asingkan kain baju yang dah kering.. dalam berpuluh-puluh helain kain baju tuh.. 5 helai jak kering.. adusss.. Aku angkut balik kain baju yang  masih lembab  + yang basah terkena hujan..huk3.. alamatnya.. kena lah aku sidai balik kain baju nih.. ermmmmm... (o.O)
Hujan Rahmat.. best tido nih.. ;p


p/s : ..hujan..Oh hujan.. sejuk.. segar.. i loike it..;p

0 Orang yang Rajin:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

More Easy to Blogwalking if your link was here...! ahaksssss...