Isi Perut BeLog Ini..

Sahabat Alam Belog

01 February 2011

Kenangan Kita | Dari Kamu Untuk Aku

Korang ingat tak zaman sekolah dulu..main tukar-tukar hadiah yang biasanya di buat semasa akhir tahun..mesti pernah buatkan..! Siap main cabut undi lagi.. tengok dapat nama siapa..

Ingat lagi masa Form 3, selepas exchange gift.. dapat gula-gula comei2.. macam kapas.. sayang weh nak makan..! lama dalam simpan.. konon nak jadikan kenangan simpan sampai expired  gula-gula tuh.. masuk tong sampah.. nyesal  jugak tak makan.. huk3.... but still ingat siapa yang bagi.. its from Dorothy! twins gurl at my class..Tu cerita zaman beruniform..dah berbelas tahun di tinggalkan, Nak kongsi pic 'hadiah' tuh pun memang tak ada.. o_O..

Di akhir zaman kuliah aku terlibat dalam exchange gift lagi..dan yang bestnya kali ni dapat 7 hadiah dalam satu masa!..7 hadiah nih dari my kamceng2 kat hostel..Tapi terlupa pulak bila tarikh kejadian berlaku sebabnya gambar kenangan tuh dah takda di simpanan. Dah selamat di kubur bersama Hardisk comp yang rosak. (hardisk tuh masih dalam simpanan biar pun dah corup.. bukan nak jadikan barangan antik pun.. tapi masih mengharap keajaiban berlaku..kot2 la hardisk tuh masih boleh di buka.. boleh la dapat balik gambar2 tuh kan...^_^.. mungkin kah.....? ) ~ teruskan berharap... n_n

Melalut dah.. Masuk topik asal.. Oh ya.. Yang terlibat dalam exchange gift kali nih 8 orang jak..  geng kbh blok k1oA .. Syaratnya , setiap orang kena sediakan 7 hadiah ( hadiah yang sama..) maksudnya setiap orang akan bagi present tuk semua yang join.. & so setiap orang akan dapat 7 hadiah jugak pada akhirnya kan..kira puas hatilah kan..berbaloi  sediakan banyak hadiah coz nanti dapat banyak juga.. ^_^

Tapi.. cehh.. ada tapi lagi tuh.. di sebabkan dah akhir semester.. dan semua sudah pokai dan kering.. duit pun tinggal cukup-cukup makan je, ditetapkan bajet 1 hadiah harga dalam Rm2..so, untuk 7 benda yang sama bajet rm14.. tak membebankan bukan? harga bukan menjadi ukuran.keikhlasan tuh yang penting! Jeng jeng  jeng..

Apakah 7 benda yang di peroleh itu?

Pasu nih dapat dari my xroomate, zuni pembangunan manusia

 nih pulak dari my neighbour, nyda - budak math

ketam, why ketam? coz yang bagi nih budak marine science! zati

skemanya pic.. nih la dari padel - budak geologi

kipas dari our chef zella - budak bio

kura2 coz shemot budak IR nih ada pelihara kura2 kat bilik.hhehe

nih from Ogie@didi kazen kpd shemot.. pelawat wajib blok kami..

Dah cukup kan 7 hadiah yang comei2 belaka.. Saya simpan semua nih kat 1 kotak khas untuk hadiah2 nih saja.. tak nak bagi tayang..nanti pecah,, hilang.. or missing in action pula..erkk..Korang nak tau apa hadiah yang saya bagi kat diorang ? nih la hadiah yang paling terhebat!

hadiah dari ku seikhlas hati.. napa lastik menjadi pilihan? sebagai alat pertahanan diri.. hehhee...wani - budak fiz bahan!


Dari KAMU untuk KU --- Persahabatan itu!..Thanks a lot..^_^ sayang kamu!

0 Orang yang Rajin:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

More Easy to Blogwalking if your link was here...! ahaksssss...