Isi Perut BeLog Ini..

Sahabat Alam Belog

05 March 2011

Aku Tak Mahu Tengok!



PENANGGAL..Telefilem Lakonan Amy Mastura, Zizan Nin, Sharnaaz, Sharifah Shahora..Tayang kat Astro Ria..Cerita yang menguji keberanian ku semalam..Aku tengok cerita nih tak sampai setengah jam..Terus aku gi tidur..


Kononnya jak la pi tidur.. Disebabkan aku landing di kusyen malas tidur di bilik, panas! Tiap kali hantu muncul, Sis mis yang melayan cerita tuh teriak panggil aku.. Siap bagi cerita lagi.. Aku yang dari hujung kaki ke hujung kepala dalam selimut dah.. boleh pulak menyahut lagi.. "Ndak Mo tengokkkk bah!!.."  then kejap lagi aku bertanya pulak.." cam mana sudah...??" hhehe.. 


Entah napa sejak akhir2 ini keberanian untuk tengok cerita hantu nih semakin berkurangan.. Dimanakah keberanian ku tuk melayan cerita seram nih lari..?? Dulu aku cukup berani tuk tengok cerita seram.. lagi suka tengok kalau  tengah malam.. baru feel kononnya..huk3.. 


Tapi tuh dulu.. Sekarang.. hilang sudah keberanian itu.. Nak di kata aku dah 'face 2 face' dengan benda2 tuh.. tak pun.. ( Aku harap, aku tak menjadi orang yang sangat bertuah tuh..) Mungkin daya imaginasi ku tentang cerita2 hantu nih semakin berkembang dewasa ini kan..Ditambah lagi bila di sogok dengan cerita hantu masyarakat setempat.. So, ketakutan bermaharajalela dalam diri.. menyebabkan aku menjadi kurang berani walau hanya untuk tengok cerita hantu melayu! Haiyakkkk.. benci la... 


Tapi takla teruk sangat kot sebab aku still layan cerita hantu.. 
Casper & Scooby dOo.. kira berani jugak kan..hehehe
CASPER


SCOOBY DOO



p/s : Acctualy aku bukan takut pun..errkk.. kurang keberanian jak bah.. hahahha

2 Orang yang Rajin:

muz said...

keberanian berkurangan rupanya.. scoobydoo pon jadi lah hehe..

Buuwa said...

hehehe..kurang sket jak bah... hahaha... scoobydoo ok apa.. crita antu jugak..hahhah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

More Easy to Blogwalking if your link was here...! ahaksssss...