Isi Perut BeLog Ini..

Sahabat Alam Belog

23 March 2011

Ini bukan Keluhan

Musim hujan..Kedinginan mencengkam.. pagi..tengah hari.. malam apatah lagi.. Sweater. Seluar panjang . Stokin. menjadi satu keperluan untuk tidur.. Selimut? itu Semestinya! yang lain tuh kira acsesori lah..


Kesan musim hujan nih, seperti biasa kain baju di jemuran semakin bertambah.. dan bertambah lagi.. keringnya , tidak.. ^_^

pic incik google
Adakah ini di keluhan? tidak! bukan nak mengeluh lah..sekadar bercerita.. best jugak hujan2 nih tau.. tidur nyaman jak.. tengah haripun boleh lentok beberapa jam.. lebih2 lagi kalau dah makan.. perghhh..bessttt..Nih baru musim hujan, kalaulah malaysia nih ada musim sejuk yang ada salji tuh macam mana erk.. mesti aku tidur 24 jam kan!..hahahah

~~Niat dihati nak makan Abc.. tapi.. hold dulu hingga masa yang sesuai.. hujan2 nih tak sesuai makan Abc kan kan.. ^_^

p/s : hari nih macik2 kat kg aku buat makan2..menu hebatnya : rojjo' .. sangat sesuai di makan panas2 ketika musim hujan nih..! yang tak tau apa tuh rojjo.. korang tunggu entry selanjutnya wokey.. ^_^

4 Orang yang Rajin:

Novelgurl said...

Salam..rojjo ? cm rojak ke ?

imizah said...

hehe tidur jak ko ni..

Buuwa said...

novelgurl
~ nope.. snis makan berkuah la.. cam sup la.. hek3

zimie
~ hahahha... ok2.. bgn2.. heheh

sekamar rindu said...

salam...

hujan bila malam..sangat best tido..

** folo ur blog..**78

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

More Easy to Blogwalking if your link was here...! ahaksssss...