Isi Perut BeLog Ini..

Sahabat Alam Belog

06 March 2011

Ada apa dengan Oktober..

Ada apa dengan Oktober?? ya bak kata Awie ~~ Tragedi Oktober..yang tak penting bagi korang tapi penting bagi aku coz aku mula melihat dunia pada bulan yang bertuah nih la.. bersamaan bulan muharam 1405H.. ^_^


Sekadar mengisi masa lapang .. Jom check hasil kajian Dato' Dr.Fadzilah Kamsah tentang Rahsia Bulan Kelahiran dengan sikap individu.. Sesiapa yang rasa lahir di bulan bertuah ini.. meh kita check sesama.. 

* * tidak pandai berbohong & berpura-pura
  : -- tym kecik2 dulu penah la.. coz takut kena mara..huk3 
  : -- ndak suka berpura2 bah...maen2 jak..hahhaha


* * mudah rasa simpati, baik dan mementingkan kawan
  : -- mudah simpati coz saya kan baik.. hak3.. perasan la pulak.. hehe
  : -- opcoz la kawan tuh pentinnggggg sesangatt...


* * hatinya mudah terusik tetapi merajuknya tidak lama
  : -- ia merajuk ndak lama.. bagi jak.. coklat ka.. pizza ka.. maggie ka.. yang penting bole kenyang perut konpem stop merajuk.. hak3


* * tidak menolong orang kecuali di minta
 : -- yaa.. semestinya la.. kang di cop penyibuk pulak.. hahaha 
 : -- pssstt pass nih korang kena guna perkataan 'tolong' so, dengan rela hati aku menolong..


* * suka melihat dari perspektifnya sendiri
 : -- dah guna otak saya kan.. laen lah kalo pinjam otak korang tuk berfikir heheheh..


* * tidak suka terima pandangan orang lain
 : -- boleh je.. tapi pandangan korang mesti clearr.. so kalau yang rabun2.. kabur2 .. suram2 tuh.. baek pandang guna mata sendiri jak kan.. hak3


* * daya firasat yang sangat kuat (terutamanya perempuan)
 : -- boleh jd ahli nujum nih ganti nujum pak belalang.. hak3


* * Suka melancong, bidang sastera & seni
 : -- melancong??? i  loike ittttttt..  jom2.. hahha
 : -- sastera? seni?? apasall tak bagitahu awal2.. tak pasal2 aku dah memaksa otak ku mencernah ilmu fizikkk.. haiyakkkkkkkkkk..;p


* * Pengasih , Penyayang & lemah lembut
 : -- Pengasih Penyayang ~ ulalala...penting nih tuk semuaaa.. hehhe
 : -- lemah lembut ~ dimana kah silapnya napa tak macam aku pon..??? hak3


* * Boros & mudah di pengaruhi persekitaran
 : -- boros ~ ya kah?? apasal aku tak perasan pon...hahhahah
 : -- mudah di pengaruhi persekitaran..akU sokong..haha..


* * suka berbual
 : -- betul2..nak cerita topik apa.. bole bah..^_^


* * suka orang yang sayang padanya
 : -- uittt .. siapa yang tak suka kalau di sayanggg.. opcoz la saya sangatttt sukaaa.. sayang korang jugak... ^_^


* * suka ambil jalan tengah
 : -- tengok jalan kiri ada rimau.. jalan kanan jalan mati.. jalan depan ada boyo pulak... ambil jalan tengah la jawabnya.. heheh


* * sangat menawan & sopan santun
 : -- menawan kah? wooww... hak3..
 : -- semestinya kan rukun negara ke-5.. Kesopanan & kesusilaan.. heheh


* * sentiasa berkawan
 : -- berkawan biar berjuta2 lemon ..


* * cepat marah
 : -- dan cepat sejuk.. heheh.. 


* * macam pentingkan diri sendiri
 : -- MACAM je tau.. tapi tak sebenarnya..hak3


* * emosi yang mudah terusik
 : -- sensitive la kononnyaaa... heheh


* * suka berangan dan pandai bercakap
 : -- angan2  menjadikan hidupku lebih berwarna warni... hahhah
 : -- pandai bercakap.. tak pandai menyanyi.. pandai ketawa.. tak pandai melawa.. hehe


* * emosi yang kelam kabut
 : -- tuh kalau hati tarak cantekkk... haahha


* * romantik dalam percintaan
 : -- wow..belum penah di praktikkan lagi... hahah


* * mudah terusik hati & cemburu
 : -- jangan lah di usik hati itu.. hak3...
 : -- jeless nya... hahaha


* * ambil berat tentang orang lain
 : -- hidup nih bukan hidup sorang2.. kena lah care ngan orang lain jugak..^_^


* * suka kegiatan luar
 : -- yaa.. jom pi mendaki gunung.. jom pi pulau.. jom pi camping.. jom2... hahha


* * orang yang adil
 : -- kiranya kalau korang gaduh aku leh jadi pengadil lah.. heheh


* * mudah patah semangat
 : -- ahakssssss.. kelemahan diri... patah tumbuh hilang berganti... ;p


p/s : nih kajian jak la.. betul kah tidak.. pandai2 lah korang nilai..tapi beshh jugak kajian nih.. terasa banyak jugak nilai +ve dalam diri.. hak3... 

6 Orang yang Rajin:

Gimi said...

Ahli firasat?

Nak tau leh, nanti saya pakai keta apa?

Peace...

buuwa said...

hahahah... gimi.. yang pasti.. bukan kreta f1.. he3

Novelgurl said...

Salam..waah ! best r..
"pandai bercakap.. tak pandai menyanyi.. pandai ketawa.. tak pandai melawa." =D

buuwa said...

Salam novelgrl.. itu la kenyataannya.. hak3

mr_mrs mikko said...

welkam wasaberrrr...
kdg2 some of da fact betul kaaan.
hihihi

buuwa said...

mrs mikko... yeszaaa.. sometimes.. ada jugak betulnya.. adeiii..hek3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

More Easy to Blogwalking if your link was here...! ahaksssss...