Isi Perut BeLog Ini..

Sahabat Alam Belog

18 May 2011

Terima Kasih | Tuty Dee

"Kring-kring..........."

Panggilan telefon yang ku terima petang tadi membuatkan hati tertanya-tanya..
siapakah yang mengirimnya? apakah bendanya? dari manakah ia?? 

Persoalan yang berlegar di minda akhirnya terluah di hadapan adik-adik ku di kala malam hari.. seperti mana aku, sis miz & sis ony juga tidak menemuni jawapannya.. dan ianya menjadi persoalan untuk kami malam itu...

Pagi esoknya atas kemalasan yang melanda..pertolongan mintak tolong dari Eyek ku ( my father) untuk mengambil bungkusan itu.. tiba di rumah bungkusan putih yang dihulur membuatkan aku tersenyum lebar.. keceriaan terbit di wajah..  rasa nak melompat-lompat suka.. (excitednya...jugak!)




bungkusan dari WP.Labuan.. tulisan itu masih ku kenali..walau penulisnya telah lama tak ku temui.. teringat permintaan ku yang tak seberapa serius melalui fb beberapa minggu lepas.. Senyum kembali terukir..



Bungkusan ku bawa ke beranda rumah.. perlahan ku buka... 
..
..
..
....



..
..
..



..
..
..



..
..
..


..
..
..


..
..
..



Terima Kasih Tuty..!! lama dah tak makan cokolat free dari WP Labuan nih.. hehe..
 Luv it.. Like it! Sayang kamu.. 

Petangnya .. coklat mika balutan kaler purple ku hulur ngan si bongsu.. coklat yang sangat banyak hazelnut di dalamnya..really like it!  sedikit jak di makannya..(yes..! lambat habis la macam nih..) 

Then ku hulur pula coklat kisses.. coklat yang di tengah nya ada sebijik almond.. erkkkk konpius seketika.. coklat nih tuk aku ka.. tuk si bongsu ya.. kehulu ke hilir di angkutnya coklat tue.. makan nasi, coklat di tepi.. tengok tv.. coklat di tepi..bila di minta.. di berinya sebijik jakk.. sadis2... 


p/s : ty..tunggu balasan dari aku ya... masih berfikir2 mau balas apa nih.. hhehe
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

More Easy to Blogwalking if your link was here...! ahaksssss...