Isi Perut BeLog Ini..

Sahabat Alam Belog

17 October 2011

Tragedi 14 Oktober

Salam.. Meningkat lagi angka untuk tahun ini.. Alhamdulillah syukur kepada Yang Esa atas nikmat umur yang diberi.. Dalam menjalani hidup sehari-hari kadang kita lupa masa terus bergerak dan berlalu.. Bagaikan baru  semalam kita belajar merangkak.. baru semalam kita lari berkejaran dengan teman-teman di bangku sekolah.. dengan baju uniform biru tua di sekolah rendah.. bertukar ke warna biru muda sejurus melangkah ke alam sekolah menengah.. warna kain biru hitam menjadi pilihan di menengah atas.. baru saja melepaskan baju seragam sekolah, beralih pula ke zaman kuliah..walau dari daerah yang berlainan dan loghat negeri yang pelbagai.. latar hidup yang berbeza. kita bertemu dalam satu bumbung dalam mengejar ilmu.. dan kini berada di alam kerja.. masing-masing dengan kesibukkan yang tersendiri.. Kadang terlalu asyik dengan urusan seharian hinggakan terlupa yang kita telah lama meninggalkan alam remaja.. rupanya dah beberapa tahun berada di alam dewasa... macam tak caya pun ada... 

14Oct bertamu lagi.. Tahun nih dapat cake + kfc for dinner dari Macik Bia and da geng.. terasa bahagia pulak bila member2+ kazen2 datang rumah bawa cake.. adeeiii tak terjangka!..sebab janji nak kuar makan esok malam.. caiittt... hahha.. 
Kek nih sangat sedap!..tapi tak dapat nak jamu member2 yang wish kat fb.. kalau tak silap dalam perkiraan aku, dalam 105 wish via fb tuk tahun nih..Kengkawan, Terima Kasih atas ingatan korang ya..

Selamat menjamu selera semua..kenyang aku tengok korang makan.. i'm in hepi mood.. Thanks a lot ya korang2 semuaaaaa...kepada perancang program, kepada tukang sponser..dan kepada yang sudi datang rumah.. korang memang terbaek la..  ^_^









Terima Kasih dan Terima Kasih lagi yang tak terhingga kat korang semua tak kira lah yang wish kat fb ka.. henpon ka.. datang umah ka yang pasti.. Sayang korang..!! hehhe..Ingat nak catat Sejarah hari ini dalam diari tapi lupa pulak yang aku takda diari.. hehhe.. so catatan aku buat kat blog picisan aku nih oke..  ^_^

1 Orang yang Rajin:

Novelgurl said...

HB KAK ! Alamak lewat wish eh..ngee~ semoga akak berjaya dunia dan akhirat amin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

More Easy to Blogwalking if your link was here...! ahaksssss...