Isi Perut BeLog Ini..

Sahabat Alam Belog

13 October 2011

Khas buat si dia

Risau..risau.. risau...
Kenapa si dia tak pulang rumah lagi nih..
Nak tepon, dia tak guna pulak henpon..
Janganlah tengah malam baru tengok pintu rumah nih..
Malas nak bangun buka pintu la...
Jangankan ketuk pintu..
Bagi salam pun tak pernah..
Main terjah harta benda kat rak kasut aje.
nak kata mabuk tak pulak..... iskk...

Petang tadi tak makan lagi kan... 
So balik cepat ya..
Nih dah bagi ready menu special punya.. ^_^


~lakaran ku yang pertama di canvas digital buat si Popo ku cayang..rasa-rasa ada bakat ka untuk main lukis-lukis nih?? heheh ;p


p/s : sila abaikan intro merapu di atas.. ~~ (>_<)

3 Orang yang Rajin:

Anonymous said...

sammat lah waa...
untung nya lah si popo...ada yg tunggu dalam risau...
mau jak aku pi situ jadi kawan si popo sama2 di risau...hehehehe..
popooo popoooo...kenapa lah ko menghilang sya....ada sudah kalik kekasih hati nya tu...
hatake.. ;D

Buuwa said...

@hatake
ngam tu kalo ko kasi kawan si popo jadi ndak la aku menunggu dia balik.. pandai2 la korg ya.. hahahha

Novelgurl said...

lawa gak lukisan tu...heehe.Kirim salam kat si popo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

More Easy to Blogwalking if your link was here...! ahaksssss...