Isi Perut BeLog Ini..

Sahabat Alam Belog

18 May 2013

Dah masuk Sembilan Bulan..


Assalamualaikum...

Apa yang sembilan bulan??
Sebenarnya nih dah masuk bulan ke-9 saya duduk menyewa rumah di kawasan sepanggar, Kk. Ada member yang bertanya.. macam mana saya dapatkan rumah sewa nih? Adakah saya kenal dengan penyewa2 dalam rumah sebelum saya duk menyewa..? 


jawapan saya.. Saya tak kenal siapa2.. saya hanya mencari bilik untuk di sewa  melalui mudah.com.. dan Alhamdulillah saya dapat housemate yang baik..pandai masak.. tak berkira.. pentingkan kebersihan.. juga memahami.. Mungkin Rezeki saya kan.!.. Alhamdulillah.. 


Terasa lama tak menjenguk ke alam blog.. Ada yang merindui tak? takda pastinya.. hehe
setelah sekian lama terasa nak upload pic makanan.. walaupun pada hakikatnya bukan saya yang masak.. tapi ini lah hasil dari kak sikin.. My Housemate..



Mee Udang kak siikin..

Allhamdulillah sejak tinggal menyewa ni, berat badan dah bertambah-tambah.. 
Sebab jarang sangat skip makan malam. Rajin kan kami masak? (^_^)

Ada yang berminat nak kan resepi Mee Udang nih ke? saya nih malas nak menaip resepi ni.. rajin makan je..;)

3 Orang yang Rajin:

Tia Fatihah said...

assalamualaikum.

kamu tinggal kk? wow .. dekat ja la kita ni ya :D

Buuwa said...

Walaikumsakam Tia... iya tinggal di kk saja nih.. hehhehe. jiran kali kan.. hehe

Tia Fatihah said...

@Buuwa masih study?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

More Easy to Blogwalking if your link was here...! ahaksssss...