Isi Perut BeLog Ini..

Sahabat Alam Belog

08 July 2010

Demam BOLA di mana2..


Setelah hampir sebulan berlalu..WorldCup 2010 bakal melabuhkan tirainya pada 11july2010.. Masih menjadi tanda tanya para peminat bola diseluruh dunia..negara mana yang akan membawa pulang piala kebanggaan dunia.. masih ada 3 perlawanan.. malam ini, pasukan GERMANY akan besaing dengan pasukan SPAIN untuk menentukan siapa yang lebih layak melangkah setapak lagi kehadapan.. ke pusingan FINAL menentang BELANDA yang telah melayakkan diri semalam setelah mengalahkan URUGUAY 3-2..

Biar pun aku bukan la peminat bola sepak..tapi ingin turut merasakan kemeriahan WC ini.. bukan selalu berpeluang untuk melihat bintang2 bola sepak seluruh dunia beraksi.. bintang2 yang gaji mencecah ratusan ribu dolar.. hebat bukan.?bukan calang2 orang boleh dapat gaji sebegitu.. :)

Sekali dalam tempoh 4 tahun.. so tak salah dan tak mustahillah games ini menjadi tumpuan seluruh dunia tanpa mengira jantina..kecik besar, tua muda.. semua mata tertumpu di kaca tv.. ehehe.. ada yang sanggup bangun di tengah malam..ada yang sanggup bersengkang mata...ada yang sanggup poteng kerja.. ada yang sanggup tuang kuliah.. semuanya gara2 BOLA.. hehhe




Nih jadual perlawanan WC..  tengok my favorite team beraksi jak..hehhe

Ups...salah sorang yang turut memeriahkan worldcup tahun nih is my nephew Along! Yang bestnya dia sokong pasukan yang menang jak.. heheh.. Tapi disebabkan aku & my bro in law... kipas susah mati jerman! @ die hard fans germany.. bagi effect ngan dia gak la.. tue pasal dia dapat jersi Podolski!..

Here Our IQbal Podolski Bukit dahlia!

2 Orang yang Rajin:

Anonymous said...

Salam..haha..sepak bola golek2 je dh dpt beribu best giler !

Buuwa said...

salam..hahhaha...bunyik cam senang je kan.. sepak jer bola.. dapat duit ratus ribu.. waaaa.. besshh ooo..nak jugakkkk..hehhe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

More Easy to Blogwalking if your link was here...! ahaksssss...