Isi Perut BeLog Ini..

Sahabat Alam Belog

19 April 2012

Merepek aje...

Assalamualaikum..

Menjenguk ke alam blog ku yang senyap sunyi ..hanya sesekali di lawati.. mm.. semakin malas kah diri ini? semakin hilang kah keupayaan untuk menyusun perkataan untuk menjadi ayat-ayat yang sedap dibaca?..

Terlalu banyak sebenarnya yang ingin ku ceritakan.. kehidupan seharian yang semakin berubah rentak... Impian . Harapan.. Kenangan..Cabaran.. terasa ingin di kongsi tetapi dimanakah permulaan cerita..?

Mood malam nih.. agak sayu.. sedih pun ya jugak.. terbawa emosi selepas baca novel "Hati Kala Cinta" penulis Hani Fazuha.. Terbitan Alaf21.. Terdetik dihati..angan2 untuk menjadi penulis novel.. mampukah aku menyusun ayat yang mampu membawa emosi pembaca seperti mana penulis Hani Fazuha berjaya membuat mata ini membengkak.. Emosi terusik.. 


~sekadar gambar hiasan dari camera cabuk aku.. ~buuwa..

2 Orang yang Rajin:

Anonymous said...

cok ko tarai wat buuwa...aku beli...walaupun enda free...tapi ko kasi kurang2 lah harga nya ya freng...hehehehe...
nanti aku kempen2 sama kawan2 ku yg ada taman dalam hati...walau jiwa dia rockersss gitu...mana tau dalam hati ada taman...addeh...
hatake..

Buuwa said...

@Kakashi ko juak la tukang sapot..hehhehe.. aku tarai2 rajinkan diri tuk menaip2 di sini dulu la... heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

More Easy to Blogwalking if your link was here...! ahaksssss...